Friday, October 9, 2009

Jiwaku..hatiku..


Assalamualaikum..

Sebenarnya saya sendiri pun tak tahu kenapa saya mencipta blog ini, apa yang nak dicerita, apa yang nak di khabarkan dan apa yang saya nak mengarut kat sini..Tapi minat mendalam terhadap bidang penulisan kreatif membuatkan saya terfikir bagaimana kalau saya menjadikan blog ini sebagai tempat untuk saya memuatkan hasil-hasil penulisan kreatif saya..Idea yang agak bagus..:)..Maka terciptalah blog ini iaitu Mirza nur. Sebenarnya nama mirza nur ini ada rahsianya..begini..nama ini adalah gabungan nama saya iaitu hafizah dan buah hati kesayangan iaitu amir, maka wujudlah mirza dan nur itu adalah sebagai penyeri..Mungkin blog ini tidak sebagus blog-blog lain dan karya-karya kreatif saya tidak sehebat penulis-penulis tersohor dunia namun saya percaya jika minat digandingkan dengan usaha dan rajin, mana tahu mungkin suatu hari nanti saya bakal mencipta nama sendiri..InsyaAllah..doa-doakan moga impian saya ini tercapai..


No comments:

Post a Comment